31 maja 2014

Kasza jaglana z jabłkami

Miesiąc temu na blogu pojawił się wpis o zdrowotnych właściwościach kasz (tutaj). Napisałam tam, że najzdrowszymi kaszami są gryczana i jaglana. A że tej drugiej nigdy wcześniej nie próbowałam, postanowiłam spróbować. Pierwszym smakiem, z jakim ją skojarzyłam, były gotowane jabłka - musiałam więc przyrządzić ją właśnie w taki sposób:)



Składniki:
  • kasza jaglana
  • jabłko
  • kilka orzechów włoskich
  • cynamon

Kaszę jaglaną gotujemy według przepisu na opakowaniu, do wchłonięcia wody. W drugim rondelku gotujemy pokrojone lub starte jabłko, można wykorzystać także przygotowany wcześniej mus jabłkowy. Orzechy siekamy. Na ugotowaną kaszę wykładamy jabłka, orzechy (możemy je także wymieszać wcześniej z jabłkami) i całość posypujemy cynamonem.



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz